13. Tuning Show Gradiška 2024

U sledecim kratkim crtama donosimo Vam pravilnik za Tuning Show Gradiska No13.

*dB takmicenje (jacina ozvucenja u vozilu)
*Style takmicenje
*Takmicenje u jacini izduva
Ovim putem pozdravljamo naseg domacina Taxi Bar i ekipu zaposlenika Taxi Bara i zahvaljujemo na organizaciji ovogodisnje eventa…
Na celu sudacke ekipe dB takmicenja nalazi se nas
* Duško Marjanović-Dule GTI (glavni sudija)
* Bekir Nogo (pomocni sudija)
Za mikrofonom kao glavni showman ugostit ce Vas i kroz citava desavanja na eventu voditi kao i inace nas
Troclana sudijska ekipa za Style takmicenje ove godine je:
*Dalibor Grubešić
*Nermin Liga Ligata
*@Dragan Lukic
Za takmicenje u jacini izduva kao i smjestaj vasih automobila i davanje pogresnih informacija na samom ulazu kao i u toku citavog eventa (tako da “nista ga ne pitajte”) zaduzen je zaljubljenik u ovaj “sport” veliki entuzijasta i naš vec trecu godinu volonter
Prije samih predstavljanja pravila za takmicenja zamolit cemo Vas da po ulasku u krug odrzavanja eventa pratite sledece upute, koje su veoma jednostavne…(iako ce tu biti nas TOŠO da vam da pogresne instrukcije 🤣🤣🤣)
*1. Vozila za Style takmicenje i vozila za takmicenje u jacini izduva po ulasku idu na desnu stranu parking asvaltiranog prostora… ➡️➡️➡️
*2. Vozila za dB takmicenje (jacina ozvucenja u automobilu) po ulasku idu na lijevu stranu travnatog dijela parkinga. ⬅️⬅️⬅️
⚡️MOLIMO VAS⚡️ da prostor na parkingu koristite racionalno zbog ocekivanja velikog broja vozila!!!
Da parkirate ravno vozila pri tome zauzimajuci sto manje prostora kako nebi bili prinudjeni u svoj guzvi ispravljamo i vracamo vozila u ispravan polozaj… Svoju opremu za sjedenje (stolove i stolice) mozete postavljati iskljucivo iza ili ispred vozila (nikako pored) kako bi zauzimali sto manje bocnog prostora namjenjenog za parkiranje vozila. Da u svakom trenutku bude omogucen pristup sudija vozilima kako bi obavili svoje duznosti. Nepridrzavanjem pravila mozete dovesti sebe do iskljucenja i odstranjivanja sa eventa! Takodje molimo Vas da svojim ponasanjem, vozilima i opremom ne ometate ostale ucesnike na eventu! Hvala! 🤷‍♂️
***PRAVILNIK dB TAKMICENJA***
Prijave za dB na licu mjesta 21.04.2024 od 08 do 12h
Kotizacija za takmicare 30KM ili 15€
Dio kotizacija ide u nagradni fond…
MINI A
Klasa u kojoj se meri snaga na subwooferu. Takmicar ne sme preći vrednost od 750W RMS izmerenih na samom wooferu.- 1 pojačalo maksimalne snage 1000W RMS(fabrička deklaracija na najnižem otporu), 3x20cm, 2x25cm 1x30cm subwoofer, 1 akumulator na fabričkom mestu. Kutija mora biti tapacirana, sa aeroportom max 10cm promera ili slot portom do max 100cm2. Pušta se muzika (pesma) ili frekvencija po vlastitom izboru. Sva oprema mora biti montirana u prtljažniku vozila ispod nivoa stakla (pojačalo može biti montirano na naslonu zadnje klupe), sedista se moraju moći zaklopiti na originalne prihvate. Klasa je namenjena početnicima sa stock sastavima ili aftermarket jednostavnim sistemom. Sva oprema mora biti smeštena unutar prtljažnog prostora
STREET A
–1 pojačalo, 2x25cm ili 1x30cm subwoofer, 1 akumulator montiran na fabričkom mestu. Sva oprema mora biti montirana u prtljažniku vozila ispod nivoa stakala vozila (pojačalo može biti montirano na naslonu zadnje klupe). Zadnja sedista se moraju moći nesmetano preklopiti na fabričku poziciju.
STREET B
– 1 pojačalo ili 2 pojačala međusobno povezana u linku. 2x30cm ili 1x38cm subwoofer. 1 akumulator montiran na fabričkom mestu. Sva oprema mora biti montirana u prtljažniku vozila ispod nivoa stakala vozila (pojačalo može biti montirano na naslonu zadnje klupe). Zadnja sedista se moraju moći nesmetano preklopiti na fabričku poziciju.
STREET C
– Maksimalno do 4 pojačala (povezana u 2 linkana para). Maksimalno 4×30 2x38cm ili 1x46cm subwoofer. Dozvoljen 1 dodatni akumulator u prtljažnom prostoru, drugi mora biti montiran na fabričkom mestu. Sva oprema mora biti montirana u prtljažniku vozila (pojačalo može biti montirano na naslonu zadnje klupe) ispod nivoa stakala. Zadnja sedista se moraju moći nesmetano preklopiti na fabričku poziciju.
EXTREME
– nema ograničenja na količinu i način ugradnje opreme, ali sva oprema mora biti montirana iza B-stuba vozila. Dozvoljeni zidovi, sve prerade ispred B stuba(osim montaže opreme kako je i navedeno), dozvoljeno vađenje svih sedista itd. Napon do 18V
DEMO CLASS
Klasa namenjena za demo vozila ili takmičare koji imaju sistem složen isključivo za reprodukciju muzike. Koristi se pesma po izboru takmičara. Meri se prosek glasnoće tokom 45 sekundi. Nakon kvalifikacija, kao i u ostalim klasama ide se sistemom eliminacije do finala tj. do pobednika. Vrata vozila po izboru takmičara mogu biti otvorena ili zatvorena za vreme merenja. Nema ograničenja na količinu ugrađene opreme (broj subwoofera/pojačala, akumulatora..) ali sva oprema mora biti iza B-stuba vozila. Dozvoljeni zidovi. Dozvoljene prerade ispred B-stupa vozila (šprajc pojačanje, drveni krov itd)
DODATNE ODREDBE : -U Mini i Street klasama auto mora biti u stock stanju (sva sedista moraju biti montirana na originalnim mestima (ako drugačije nije navedeno), zabranjene su prerade ispred B stuba i slično, dozvoljene manje preinake (paneli za zvučnike i slično). Naponski kabeli ne smeju biti vidljivi(moraju biti ispod originalnog tepiha ili u pragu vozila). -Sva vozila tokom merenja mogu biti upaljena, obrtaji motora ne smeju prelaziti 2000 obrtaja -Takmicari prilikom takmicenja smeju biti u vozilu na vlastitu odgovornost ili po želji izvan vozila -Ograničenje frekvencija je 20-80Hz -Dozvoljeno je puštati muziku/frekvencije sa vlastitog nosača zvuka/USB-a, SD-kartice, a CD-e s frekvencijama će osigurati organizator za one koji ih nemaju. -Takmicarima mogu neograničeno pridržavati vozila (vrata, prozore itd.) prilikom merenja-Gore su navedene glavne smernice klasa takmicenja. Ostale pojedinosti i dodatne informacije o klasama i pojašnjenja istih možete dobiti na samom takmicenju, ili pitajte tu u fb grupi spl mess. -U broj subwoofera se ubrajaju i pasivne membrane -Sve nesporazume između takmicara rešavaju sudije u duhu fair playa NA EVENTU JE NAJSTROŽE ZABRANJENO PALJENJE GUMA/PROKLIZAVANJE POGONSKIH TOČKOVA VOZILA. Takmicar ili sudionik takmicenja će automatski biti diskvalifikovan iz takmicenja, bez prava na vraćanje kotizacije, te će biti zamoljen da napusti mesto održavanja eventa. Sudijama ili organizatoru se obratite za sve nejasnoće u vezi klasa, problema sa ostalim takmicarima itd., nemojte sami provoditi pravdu, hvala!
***PRAVILNIK ZA STYLE TAKMICENJE***
Prijave za style na licu mjesta 21.04.2024 od 08 do 12h
Kotizacija za takmicare 30KM ili 15€
Dio kotizacija ide u nagradni fond…
Amaterska klasa:
– Top 10 oem+ cars (10 medalja)
Pro klase po 3 mjesta:
– street/pro style
– extreme style
– german style
– euro style
– jap style
– italian style
– france style
– lady style
– old school
– best rat style
– best off show
– best off the best
Posebne nagrade:
– best clean look
– lowest car
– best air ride
– best paint job
– best wrap
– race look
– best enterijer
– best exterijer
– best trank
– best engine look
– best multimedia car
– best wheels
– best stance car
– best custom headlight kit
– best prezentation
– best street race
Sad cu pojasniti pravila vezano za tri osnovne klase :
EXTREME STYLE
U ovoj klasi automobil treba da ima sto vise prerada, dorada i dodataka . Ocjenjuju se sve vrste prerada koje prezentuje vlasnik, s tim sto se najvise gleda kvalitet odradjenog. Vazno je da prerade budu sto upadljivije i da odstupaju od originalnog, te da je na automobilu sto vise promijenjenog u odnosu na originalni izgled.
Dakle ocjenjivace se slijedece :
1. Eksterijer – ocjenjuju se prerade na branicima i bodykit koji nimalo ne lice na serijske, prerade sasije, felge, ovjes, svjetlosna grupa, neonke, folije, boja, kvalitet izrade i opsti vizuelni utisak i uskladjenost svega na eksterijeru itd.
2. Enterijer – gledaju se sve prerade u enterijeru na svakom pojedinom dijelu unutrasnjosti a kojih treba da bude sto vise. Dakle, kontrolna tabla, satovi (plasma ili custom made), tapacirunzi na vratima, tapacirung krova, sjedista, volan, rucica mjenjaca, HU, dodatni detalji (dodatni monitori, dodatni satovi u unutrasnjosti i sl.) , dodatna oprema u autu itd.
3. Motorni prostor – ocjenjuje se urednost i kvalitet prerada ili dorada u motornom prostoru. Dijelovi motora trebalo bi da budu modifikovani ili zamijenjen motor atraktivnijim modelom (ako je vlasnik tako prosudio), a izgled motornornog prostora uskladjen sa ostatkom automobila. Dijelovi motora mogu biti ofarbani, imati hromiranih detalja, kablovi i cijevi uredno slozene unutar
istog.
4. Prtljazni prostor – ocjenjuju se sve prerade u prtljaznom prostoru. To ukljucuje prerade kompletnog prtljaznog prostora i „custom made“ izrada kutija ili panela za zvucnike i pojacala, monitore, doradjenog osvjetljenja i sl. Vazan je kvalitet uradjenog i opsti vizuelni utisak.
STREET STYLE
U ovoj klasi je vazno imati sto vise prerada koje ce vlasnik da prezentuje sudijama i da ukaze na njih. Sudije upisuju sve prerade i na osnovu toga daju ocjenu , al sa tim da se glavni akcenat stavlja na preciznost i kvalitet uradjenog. Te prerade se odnose na exterier, enterier , motor i na prtljazni prostor. Sve ovo treba da daje sklad i gledace se ukupan spoj eksterijera, enterijera, motornog i prtljaznog prostora te koliko jedno prati drugo i na osnovu toga dati ocjenu ukupnog dojma.
Dakle ocjenjivace se slijedece :
1. Eksterijer – odredjene prerade na branicima , te pripadajuci bodykit koji je primjeren izgledu auta a pri tom ne upadljiv , takodje manje prerade na sasiji koje nisu previse izrazajne. Osim toga ocjenjuje se boja, felge, ovjes, kocioni sistem, svjetlosna grupa, folije, te neki dodatni detalji koji su na eksterijeru a
koje prezentuje vlasnik itd.
2. Enterijer – vazan je ukupni dojam i uskladjenost svega u unutrasnjosti automobila. Prije svega ocjenjuje se urednost i kvalitet uradjenog . (tabla od drugog automobila ili presvucena originalna tabla, tapacirunzi na vratima, paneli za zvucnike, sjedista od drugog auta ili presvucena originalna sjedista, monitori,
dodatna rasvjeta, HU, volan, rucica mjenjaca itd.)
3. Motorni prostor – ocjenjuje se sveukupni izgled motornog prostora od cistoce i urednosti do prerada na motoru ili izmjene motora drugim motorom. Neki dijelovi motora trebalo bi da budu tunirani a dozvoljena je i zamjena motora . Motorni prostor treba i da je stilski dotjeran, moguce i je i farbanje pojedinih dijelova.
4. Prtljazni prostor – ocjenjuje se urednost, dodatne kutija te dorade oko kutije i zvucnika, sredjenost kablova i eventualna dodatna osvjetljenja u prtljaznom prostoru.
BEGINNER STYLE ili OEM+
U ovoj klasi ocjenjivat će se prerade ili dorade koje nisu vrlo
zahtjevne na automobilu. Automobil bi trebao biti slican originalnoj
izvedbi , gotovo identican ali sa vidljivim preradama kao sto su izmjena felgi,
izduvnog sistema, ovjesa, svjetala itd.
Dakle ocjenjivat ce se slijedece:
1. Eksterijer vozila treba da izgleda gotovo slicno serijskom
automobilu sa nekoliko nezahtjevnih prerada, kao sto je vec receno – felge, izduvni sistem, ovjes, svjetla , folije, eventualno mali spojler ili lip koji ne izmjenjuje bitno serijski izgled automobila. Ocjenjuje se boja te ukupan dojam koji ostavlja automobil (uklopljenost branika i ostalih dijelova eksterijera u kompletan izgled)
2. Enterijer vozila moze biti serijski sa nekim eventualnim izmjena
npr HU-a i sl. Sudije ce posebnu paznju da obrate na urednost, ocuvanost i cistocu unutrasnjosti automobila i takodje na dodatnu opremu koje vozilo posjeduje.
3. Motorni prostor mora biti uredan i cist, sredjena instalacija itd. I
to ce biti ocjenjivano. Na motoru nisu potrebne nikakve prerade.
4. Prtljazni prostor takodje mora biti uredan i cist , te u njemu nisu
potrebni nikakvi posebni zvucnici i prerade. Urednost je na prvom
mjestu.
Sto se tice dodatnih klasa (german , yap i stance) i posebnih nagrada , mislim da nema potrebe da se opsirnije objasnjavaju
jer sam njihov naziv ih opisuje i karakterise sta ce biti ocjenjivano.

The event is finished.

Date

21 tra 2024
Expired!

Time

08:00 - 20:00

Location

Restoran Taxi-Bar Gradiška
Put srpske vojske, Gradiška 78400, Bosnia & Herzegovina
Category
QR Code