Tuning Show Gradiška 2023

OFICIJELNA NAJAVA 12tog TUNING SHOW GRADIŠKA u organizaciji TAXI BAR GRADIŠKA… 23.04.2023.

U nastavku vam donosimo pravila za takmičenja…

***PRAVILA ZA STYLE TAKMIČENJA***
Prijave za style na licu mjesta 23.04.2023 od 08 do 12h
Kotizacija za takmicare 30KM ili 15€
Dio kotizacija ide u nagradni fond…
Klase za styling su slijedece:
Extreme Style – 1. mjesto
Extreme Style – 2. mjesto
Extreme Style – 3. mjesto
Street Style – 1. mjesto
Street Style – 2. mjesto
Street Style – 3. mjesto
OEM+ ili Beginner Style – 1. mjesto
OEM+ ili Beginner Style – 2. mjesto
OEM+ ili Beginner Style – 3. mjesto
German Style – 1.mjesto
German Style – 2.mjesto
German Style – 3.mjesto
Yap Style – 1.mjesto
Yap Style – 2.mjesto
Yap Style – 3.mjesto
Stance – 1.mjesto
Stance – 2.mjesto
Stance – 3.mjesto
Best Race Look
Best Wheels
Best Interier
Best Clean Look
Best Paint Job
Lowest Car
Best Rat Look
Best of Show
Sad cu pojasniti pravila vezano za tri osnovne klase :
EXTREME STYLE
U ovoj klasi automobil treba da ima sto vise prerada, dorada i dodataka . Ocjenjuju se sve vrste prerada koje prezentuje vlasnik, s tim sto se najvise gleda kvalitet odradjenog. Vazno je da prerade budu sto upadljivije i da odstupaju od originalnog, te da je na automobilu sto vise promijenjenog u odnosu na originalni izgled.
Dakle ocjenjivace se slijedece :
1. Eksterijer – ocjenjuju se prerade na branicima i bodykit koji nimalo ne lice na serijske, prerade sasije, felge, ovjes, svjetlosna grupa, neonke, folije, boja, kvalitet izrade i opsti vizuelni utisak i uskladjenost svega na eksterijeru itd.
2. Enterijer – gledaju se sve prerade u enterijeru na svakom pojedinom dijelu unutrasnjosti a kojih treba da bude sto vise. Dakle, kontrolna tabla, satovi (plasma ili custom made), tapacirunzi na vratima, tapacirung krova, sjedista, volan, rucica mjenjaca, HU, dodatni detalji (dodatni monitori, dodatni satovi u unutrasnjosti i sl.) , dodatna oprema u autu itd.
3. Motorni prostor – ocjenjuje se urednost i kvalitet prerada ili dorada u motornom prostoru. Dijelovi motora trebalo bi da budu modifikovani ili zamijenjen motor atraktivnijim modelom (ako je vlasnik tako prosudio), a izgled motornornog prostora uskladjen sa ostatkom automobila. Dijelovi motora mogu biti ofarbani, imati hromiranih detalja, kablovi i cijevi uredno slozene unutar
istog.
4. Prtljazni prostor – ocjenjuju se sve prerade u prtljaznom prostoru. To ukljucuje prerade kompletnog prtljaznog prostora i „custom made“ izrada kutija ili panela za zvucnike i pojacala, monitore, doradjenog osvjetljenja i sl. Vazan je kvalitet uradjenog i opsti vizuelni utisak.
STREET STYLE
U ovoj klasi je vazno imati sto vise prerada koje ce vlasnik da prezentuje sudijama i da ukaze na njih. Sudije upisuju sve prerade i na osnovu toga daju ocjenu , al sa tim da se glavni akcenat stavlja na preciznost i kvalitet uradjenog. Te prerade se odnose na exterier, enterier , motor i na prtljazni prostor. Sve ovo treba da daje sklad i gledace se ukupan spoj eksterijera, enterijera, motornog i prtljaznog prostora te koliko jedno prati drugo i na osnovu toga dati ocjenu ukupnog dojma.
Dakle ocjenjivace se slijedece :
1. Eksterijer – odredjene prerade na branicima , te pripadajuci bodykit koji je primjeren izgledu auta a pri tom ne upadljiv , takodje manje prerade na sasiji koje nisu previse izrazajne. Osim toga ocjenjuje se boja, felge, ovjes, kocioni sistem, svjetlosna grupa, folije, te neki dodatni detalji koji su na eksterijeru a
koje prezentuje vlasnik itd.
2. Enterijer – vazan je ukupni dojam i uskladjenost svega u unutrasnjosti automobila. Prije svega ocjenjuje se urednost i kvalitet uradjenog . (tabla od drugog automobila ili presvucena originalna tabla, tapacirunzi na vratima, paneli za zvucnike, sjedista od drugog auta ili presvucena originalna sjedista, monitori,
dodatna rasvjeta, HU, volan, rucica mjenjaca itd.)
3. Motorni prostor – ocjenjuje se sveukupni izgled motornog prostora od cistoce i urednosti do prerada na motoru ili izmjene motora drugim motorom. Neki dijelovi motora trebalo bi da budu tunirani a dozvoljena je i zamjena motora . Motorni prostor treba i da je stilski dotjeran, moguce i je i farbanje pojedinih dijelova.
4. Prtljazni prostor – ocjenjuje se urednost, dodatne kutija te dorade oko kutije i zvucnika, sredjenost kablova i eventualna dodatna osvjetljenja u prtljaznom prostoru.
BEGINNER STYLE ili OEM+
U ovoj klasi ocjenjivat će se prerade ili dorade koje nisu vrlo
zahtjevne na automobilu. Automobil bi trebao biti slican originalnoj
izvedbi , gotovo identican ali sa vidljivim preradama kao sto su izmjena felgi,
izduvnog sistema, ovjesa, svjetala itd.
Dakle ocjenjivat ce se slijedece:
1. Eksterijer vozila treba da izgleda gotovo slicno serijskom
automobilu sa nekoliko nezahtjevnih prerada, kao sto je vec receno – felge, izduvni sistem, ovjes, svjetla , folije, eventualno mali spojler ili lip koji ne izmjenjuje bitno serijski izgled automobila. Ocjenjuje se boja te ukupan dojam koji ostavlja automobil (uklopljenost branika i ostalih dijelova eksterijera u kompletan izgled)
2. Enterijer vozila moze biti serijski sa nekim eventualnim izmjena
npr HU-a i sl. Sudije ce posebnu paznju da obrate na urednost, ocuvanost i cistocu unutrasnjosti automobila i takodje na dodatnu opremu koje vozilo posjeduje.
3. Motorni prostor mora biti uredan i cist, sredjena instalacija itd. I
to ce biti ocjenjivano. Na motoru nisu potrebne nikakve prerade.
4. Prtljazni prostor takodje mora biti uredan i cist , te u njemu nisu
potrebni nikakvi posebni zvucnici i prerade. Urednost je na prvom
mjestu.
Sto se tice dodatnih klasa (german , yap i stance) i posebnih nagrada , mislim da nema potrebe da se opsirnije objasnjavaju
jer sam njihov naziv ih opisuje i karakterise sta ce biti ocjenjivano.

***PRAVILNIK dB TAKMICENJA***
Prijave za style na licu mjesta 23.04.2023 od 08 do 12h
Kotizacija za takmicare 30KM ili 15€
Dio kotizacija ide u nagradni fond…
MINI A
Klasa u kojoj se meri snaga na subwooferu. Takmicar ne sme preći vrednost od 750W RMS izmerenih na samom wooferu.- 1 pojačalo maksimalne snage 1000W RMS(fabrička deklaracija na najnižem otporu), 3x20cm, 2x25cm 1x30cm subwoofer, 1 akumulator na fabričkom mestu. Kutija mora biti tapacirana, sa aeroportom max 10cm promera ili slot portom do max 100cm2. Pušta se muzika (pesma) ili frekvencija po vlastitom izboru. Sva oprema mora biti montirana u prtljažniku vozila ispod nivoa stakla (pojačalo može biti montirano na naslonu zadnje klupe), sedista se moraju moći zaklopiti na originalne prihvate. Klasa je namenjena početnicima sa stock sastavima ili aftermarket jednostavnim sistemom. Sva oprema mora biti smeštena unutar prtljažnog prostora
STREET A
–1 pojačalo, 2x25cm ili 1x30cm subwoofer, 1 akumulator montiran na fabričkom mestu. Sva oprema mora biti montirana u prtljažniku vozila ispod nivoa stakala vozila (pojačalo može biti montirano na naslonu zadnje klupe). Zadnja sedista se moraju moći nesmetano preklopiti na fabričku poziciju.
STREET B
– 1 pojačalo ili 2 pojačala međusobno povezana u linku. 2x30cm ili 1x38cm subwoofer. 1 akumulator montiran na fabričkom mestu. Sva oprema mora biti montirana u prtljažniku vozila ispod nivoa stakala vozila (pojačalo može biti montirano na naslonu zadnje klupe). Zadnja sedista se moraju moći nesmetano preklopiti na fabričku poziciju.
STREET C
– Maksimalno do 4 pojačala (povezana u 2 linkana para). Maksimalno 4×30 2x38cm ili 1x46cm subwoofer. Dozvoljen 1 dodatni akumulator u prtljažnom prostoru, drugi mora biti montiran na fabričkom mestu. Sva oprema mora biti montirana u prtljažniku vozila (pojačalo može biti montirano na naslonu zadnje klupe) ispod nivoa stakala. Zadnja sedista se moraju moći nesmetano preklopiti na fabričku poziciju.
EXTREME
– nema ograničenja na količinu i način ugradnje opreme, ali sva oprema mora biti montirana iza B-stuba vozila. Dozvoljeni zidovi, sve prerade ispred B stuba(osim montaže opreme kako je i navedeno), dozvoljeno vađenje svih sedista itd. Napon do 18V
DEMO CLASS
Klasa namenjena za demo vozila ili takmičare koji imaju sistem složen isključivo za reprodukciju muzike. Koristi se pesma po izboru takmičara. Meri se prosek glasnoće tokom 45 sekundi. Nakon kvalifikacija, kao i u ostalim klasama ide se sistemom eliminacije do finala tj. do pobednika. Vrata vozila po izboru takmičara mogu biti otvorena ili zatvorena za vreme merenja. Nema ograničenja na količinu ugrađene opreme (broj subwoofera/pojačala, akumulatora..) ali sva oprema mora biti iza B-stuba vozila. Dozvoljeni zidovi. Dozvoljene prerade ispred B-stupa vozila (šprajc pojačanje, drveni krov itd)
DODATNE ODREDBE : -U Mini i Street klasama auto mora biti u stock stanju (sva sedista moraju biti montirana na originalnim mestima (ako drugačije nije navedeno), zabranjene su prerade ispred B stuba i slično, dozvoljene manje preinake (paneli za zvučnike i slično). Naponski kabeli ne smeju biti vidljivi(moraju biti ispod originalnog tepiha ili u pragu vozila). -Sva vozila tokom merenja mogu biti upaljena, obrtaji motora ne smeju prelaziti 2000 obrtaja -Takmicari prilikom takmicenja smeju biti u vozilu na vlastitu odgovornost ili po želji izvan vozila -Ograničenje frekvencija je 20-80Hz -Dozvoljeno je puštati muziku/frekvencije sa vlastitog nosača zvuka/USB-a, SD-kartice, a CD-e s frekvencijama će osigurati organizator za one koji ih nemaju. -Takmicarima mogu neograničeno pridržavati vozila (vrata, prozore itd.) prilikom merenja-Gore su navedene glavne smernice klasa takmicenja. Ostale pojedinosti i dodatne informacije o klasama i pojašnjenja istih možete dobiti na samom takmicenju, ili pitajte tu u fb grupi spl mess. -U broj subwoofera se ubrajaju i pasivne membrane -Sve nesporazume između takmicara rešavaju sudije u duhu fair playa NA EVENTU JE NAJSTROŽE ZABRANJENO PALJENJE GUMA/PROKLIZAVANJE POGONSKIH TOČKOVA VOZILA. Takmicar ili sudionik takmicenja će automatski biti diskvalifikovan iz takmicenja, bez prava na vraćanje kotizacije, te će biti zamoljen da napusti mesto održavanja eventa. Sudijama ili organizatoru se obratite za sve nejasnoće u vezi klasa, problema sa ostalim takmicarima itd., nemojte sami provoditi pravdu

EDIT…Izmenjena je klasa Mini,sad ce biti samo jedna u kojoj ce se meriti snaga…Takodje je dodata i Demo klasa,koja ce biti dosta interesantnija za publiku,a i vidimo da ima sve vise momaka koji pakuju opremu samo za bassovanje…

Pravila za mjerenje jačine izduva znate svi tako da ih posebno ne trebamo objašnjavati, klasa je jedna tako da samo GASSSSS!!!

Vidimo se na dobrom starom mjestu sa provjernom starom ekipom…

The event is finished.

Date

23 tra 2023
Expired!

Time

08:00 - 20:00
Category
QR Code