ORGANIZACIJA I SUĐENJE

KREIRANJE EVENTA / CREATE AN EVENT

1. Javite nam s kojim računom(email adresa i username) želite kreirati evente

  • prijavite se u aplikaciju sa računom s kojim želite kreirati event

 

2. Na ekranu s eventima odaberete dodavanje eventa

3. Pripremite naslovnu fotografiju u omjeru 5:4 te je dodajte iz galerije uređaja

4. Unesite naziv eventa, lokaciju, početak i kraj (datum i vrijeme) te željeni opis

5. Automatski odobri prijave

  • označavanje ove opcije znači da se svi natjecatelji prijavljuju bez da prođu proces ručne selekcije u aplikaciji – u slučaju da je event premium karaktera ili želite odobravati prijave ovu opciju ostavljate neoznačenom

 

6. Kategorije eventa

  • označiti jednu ili više kategorija u skladu s tipom eventa

 

7. Odabir mogućnosti prijave

  • Posjetitelj – korisnici aplikacije se mogu prijaviti kao posjetitelji
  • Natjecatelj – korisnici aplikacije se mogu prijaviti kao natjecatelj – ako imaju vozilo u garaži
  • Sudac – jedino korisnici aplikacije s rolom sudaca vide ovu opciju ako je omogućena, te se mogu prijaviti putem nje kako bi dobili pristup sudačkom dijelu aplikacije za taj event. U slučaju da ova opcija nije omogućena, ručno možemo dodati sudce na zahtjev. Sudci su automatski odobreni te se ne mogu natjecati – i obrnuto.

 

8. Odabir kategorije za event

  • a – Style – za style evente, koji uključuju nagrade u podkategorijama poput best german, top 16 ili slično. Više o podkategorijama niže.
  • b – dB – za mjerenje glasnoće auspuha i usisa dizelskih te benzinskih automobila – nije za mjerenje audio sustava.
  • c – Car Limbo – mjerenje visine automobila
  • d – Best Club – omogućava odabir najboljeg kluba ako ih je više prisustvovalo eventu

 

9. Kreiraj event – pritiskom na gumb event se kreira s gornjim podacima i opcijama – moguće su izmjene nakon kreiranja.

Različite pokategorije dodjeljujemo eventu putem naše konzole na vaš zahtjev zajedno sa nazivom i brojem pehara. Podkategorije sa ocjenama se prikazuju u samom eventu tek nakon što sudci ocjene sve i odluče objaviti rezultate.

UREĐIVANJE EVENTA / EDIT EVENT

10. Pronalazak eventa na kalendaru

11. Otvaranje eventa te prikaz mogućnosti

12. Uređivanje eventa

13. Mogućnost uređivanja svih podataka kao i dodavanje/oduzimanje podkategorija te spremanje izmjena

PRIJAVA NA EVENT / EVENT RSVP

14. Prijava na event – odabir osobnog statusa

15. U slučaju odabira statusa natjecatelja – odabir vozila za natjecanje iz garaže

16. Odabir kategorija u kojima će se vozilo natjecati

  • u slučaju ručnog odobravanja prijava, tek po odobrenju i zaprimanju maila će se natjecatelj izlistati pod tabom natjecatelji unutar eventa

 

17. Prikaz broja sudionika

  • ovaj prikaz zbraja posjetitelje, sudce i natjecatelje – točna brojka natjecatelja se prikazuje unutar samog eventa pod tabom natjecatelji

ODOBRAVANJE PRIJAVA / COMPETITORS APPROVAL

18. Popis sudaca za event

19. Odobravanje prijava i kategorija

20. Gumb za uređivanje prijave

21. Željene kategorije prijave za automobil, te koje odobravamo

22. Finalna potvrda odobravanja prijave i kategorija

  • moguća kasnija promjena u slučaju da nisu odobrene sve željene kategorije ili je potrebno koju izbaciti
  • po odobrenoj prijavi sa odobrenim kategorijama natjecatelju stiže email potvrda uz potvrdu u aplikaciji

23. Tab sa svim procesuiranim te odobrenim prijavama

24. Otvaranje pojedinosti prijavljenog profila te kategorija u kojima se automobil natječe

25. Detalji o automobilu

PRISUSTVO NATJECATELJA / COMPETITORS PRESENCE

26. Gumb za očitanje QR koda prijavljenih

  • a – gumb na profilu za otvaranje QR koda
  • b – QR kod profila

 

27. Gumb za pretragu prijavljenih

  • a – polje za pretragu prijavljenih – moguća pretraga po automobilu, registraciji, imenu i profilu
  • b – gumb za otvaranje profila za zabilježbu prisustva

 

28. Ekran za pregled natjecatelja na pripadajućem eventu

  • a – switch za označavanje prisustva
  • b – potvrda pristustva automobila na eventu

OCJENJIVANJE NATJECATELJA / JUDGING COMPETITORS

1. Gumb za otvaranje kontekstualnog menija

2. Gumb za otvaranje ekrana za suđenje (vidljiv samo sudcima)

3. Gumb za pretraživanje natjecatelja koje želimo ocijeniti

4. Odabir željenog natjecatelja za ocjenjivanje

  • moguć odabir tekstualnim pretraživanjem unosom imena i prezimena, tablice ili korisničkog imena te direktno otvaranje profila skeniranjem QR-koda

 

5. Otvoreni profil sa inicijalnim podacima tj. opisom prerada na vozilu – bitno prelistati radi informacija o atestu te replikama naplatka

 

6. Style tab –  služi za ocjene vozila – više o ocjenjivanju vozila na PRAVILNIKU OCJENJIVANJA

  • a – popunjavanje ocjena vozila po pravilniku
  • b – završetak ocjenjivanja vozila po pravilniku
  • c – spremanje ocjena

 

7. Podkategorije tab – služi za smještanje vozila u pripadajuću podkategoriju – više o podkategorijama na PRAVILNIKU OCJENJIVANJA

  • a – moguća dodjela po pola boda – ažuriranje svih podkategorija u koje vozilo ulazi po pravilniku

 

8. dB tab – upis glasnoće ispuha i usisa – aplikacija automatski upisuje vrijednosti u diesel/benzin kategorije ovisno o odabranom gorivu vozila od strane natjecatelja

9. Car limbo tab – upis visine vozila

10. Komentari tab – mogućnost upisa komentara vidljivih samo sudcima

11. Sekcija za izlist ocjenjenih vozila – brojka koja označava koliko je vozila još preostalo za ocjenjivanje

  • a – gumb za otvaranje ekrana s popisom svih podkategorija te pripadajućim ocjenjenim vozilima
  • b – podkategorija Best of Show koja otvara sva vozila koja su ocijenjena te imaju više ili jednoako 0.5 boda dodjeljenih u podkategoriji Best of Show
  • c – lista vozila iz podkategorije
    • bodovi su prosjek ocjena svih sudaca
    • brojka ispod loga turba označava koliko je sudaca ocjenilo vozilo
  • d – lista vozila u dB kategoriji
  • e – lista vozila u limbo kategoriji
  • 11f – izlist najboljeg kluba

 

12. Gumb za otvaranje ekrana sa finalnim rezultatima

  • a – izlist vozila u pojedinoj podkategoriji – MINIMALNO 2 SUDCA moraju ocijeniti vozilo te ga dodjeliti podkategoriji kako bi se pokazalo na finalnom poredku
  • b – switch za javnu objavu rezultata nakon što su sudci sve pregledali te SU POBJEDNICI PROGLAŠENI na samom eventu
  • c – finalna potvrda objave rezultata

 

13. Gumb za pristup objavljenim rezultatima – vidljiv tek nakon objave rezultata od strane sudaca

  • javni prikaz nagrađenih natjecatelja po podkategorijam