NOVOSTI

Kod Sv. Martina na Muri održan je ‘5. Tuning Car Show’: Bacite oko na fotogaleriju

Izletište Goričanec kod Sv. Martina na Muri prije tjedan dana je bilo mjesto radnje “5. Tuning Car Show-a” pod organizacijom članova udruge ljubitelja automobila Garage Freaks. Kako doznajemo, moglo se vidjeti preko 300 auta, od čega neki čak iz susjedne Slovenije, Austrije i Njemačke. Nije nedostajalo ni sponzora koji su uvelike pridonijeli sadržaju – održana je izuzetno bogata tombola, i dok se za atmosferu pobrinuo DJ, fotograf Alen Savić sve je ovjekovječio. Za dobrodošlicu su se pobrinule djevojke na ulazu, a redari su po punktovima svakoga usmjeravali na parking. Sve je djelovalo fantastično ustrojeno i uglađeno, baš kao što jedan “meet” mora izgledati.
Savicious photography
Treba spomenuti kako pri svemu ovome nije nedostajalo ni sadržaja za naše najmlađe. Dok su roditelji odmarali u sjeni hladovine i ponudi raznih gurmanskih specijaliteta, djeca su trčala i skakala na velikom napuhancu. No svi su, od najmlađih do najstarijih, uživali u prekrasnom prirodnom ambijentu Izletišta Goričanec. No ostavimo se na tren igara i sadržaja i vratimo se na ono zbog čega smo svi tu – prerađenih auta koji su se natjecali po izgledu i kvaliteti spomenutih prerada. Natjecanje je trajalo sve do sumraka, sve dok sudački tim nije voditelju Bruni Petrliću predao svoje konačne odluke. Najbrojnija od ukupno 18 kategorija bila je “Beginner Style”, s rekordnih deset dobitnika.
Savicious photography
Zatim je bilo 8 kategorija koje su bile podijeljene prema stilu i pristupu prerada na vozilima od kojih je svaka imala po tri dobitnika, te 9 zasebnih s po jednim dobitnikom. Veliko iznenađenje priredile su pripadnice nježnijeg spola, koje su svakom godinom održavanja ovog eventa sve brojnije. Pri tome moramo izdvojiti najbolji auto koji je oduševio publiku i suce, ujedno i pobjednik kategorije “Best of Show” – Toyotu Corollu Austrijanca M. Phelippea s najviše prerada. Riječ je o jedinom autu u full Gazoo Racing-like stilu sa zrakom, trkaćom livrejom i drugim mnogobrojnim modovima od kojih su svi atestirani. Kako bi sve to bilo moguće, Phelippe ga je atestirao u tri faze, odnosno Corolla je tri puta je podlagana TUV ispitivanjima. Ukupno je u nju uloženo preko 40.000 eura.