Audi RS6 može se kupiti od 2019. godine, i prema nekim glasinama, njemačka četiri prstena rade na još ekstremnijoj izvedbi karavanske topovnjače. Da, RS6, s internom oznakom C8, bio je isključivo dostupan s produženim krovom, zbog čega se nikad nije morao mučiti s izravnim konkurentom. Barem službeno, jer sada postoji RS6 limuzina.
Nažalost, ta konkurencija ne silazi s Audijeve trake. Super-limuzina koju vidite na fotkama započela je svoj život kao standardni A6 s 3,0-litreni TFSI-om, ali ga je njemački tuner Ado X performance preobratio u još kompetentnije čudovište od, ajmo reći, „pravog“ RS6.
Projekt je uključio i vanjske i unutarnje nadogradnje, ali počnimo s eksterijerom. Kompletni bodykit kupljen je od Audija, nakon čega je auto prelakiran u Cristal Blue nijansu. Unutrašnjost je također preuzeta iz tvornice, iako je sve zasoljeno nekim dodatnim karbonskim detaljima. Ukupna težina iznosi 1880 kilograma.
Možda ono što vas najviše zanima je ispod haube. Standardni 3,0-litreni motor zamijenjen je 4,0-litreni twin-turbo V8 s remapom na Stage 3. Pri disanju pomaže Wagnerov intercooler, kao i novi usis te tunerov ispušni sustav.
Sve u svemu, limuzina s RS6 oznakom sposobna je za oko 900 KS, a što se tiče okretnog momenta, četveroznamenkastih 1122 Nm mogli bi pomicati tektonske ploče. Ove brojke zasjenjuju standardnih 630 konjića i 850 Nm.
Vratimo se sada na ove glasine – iako se Audi nije izjasnio oko vraćanja RS6 oznake na limuzinu, znamo da proizvođač radi na još popularnijoj izvedenici svog dvojca RS6/RS7. Šef Audijevog Sport odjela Sebastian Grams nagovijestio je da možemo očekivati nešto „još ekstremnije“, ne elaborirajući što to točno znači, no čini se da ih je Ado X Performance preduhitrio.