NOVOSTI

Samo za entuzijaste: Xbox predstavio limitirana izdanja konzola s trkaćim bojama

Ako već niste čuli, Porsche slavi svoj 75. rođendan. Posebna prigoda bit će obilježena suradnjom s Microsoftom na novim ograničenim serijama Xbox Seriesa Xs.

No vratimo se malo na proteklih 75 godina, u kojima je proizvođač iz Stuttgarta svijetu podario neke od najupečatljivijih mašina, koje su nosile neke od najlegendarnijih boja svih vremena. Upravo je to ono što će Xbox-ove konzole dobiti.

Porsche

“Xboxu i njegovoj bazi obožavatelja Porsche i nevjerojatne mogućnosti njegovih vozila visokih performansi nisu strani u našim omiljenim trkaćim i vozačkim igrama kao što je Forza Horizon 5,” rekao je Marcos Waltenberg, direktor Globalnog partnerstva u Xboxu.

“Zato smo uzbuđeni što se možemo udružiti s renomiranom markom sportskih automobila kako bismo stvorili posebno izdanje Xbox hardvera koji slavi njihovu prekretnicu, s obzirom na našu zajedničku viziju i cilj dosezanja globalne publike koja voli automobile, igre i samoizražavanje”.

Porsche

Zajedno, brendovi planiraju stvoriti šest shema boja za Xbox u čast tri livreje koje su krasile Le Mans clobbering 917 (livreje Salzburg i Hippie iz 1970. i Pink Pig iz 1971.), kao i Porsche Racing Edition iz 1978. (Martini, ako trebamo precizirati).

Na Xboxima će se također naći i plavo-narančasto-bijela livreja koja je krasila 911 GT1 iz 1998., kao i boje koje je nosio njegov najnoviji Le Mans konkurent – 963. Ako ste već posegnuli za novčanicima, treba napomenuti da Microsoft neće prodavati ova ograničena izdanja, ali će ih izvlačiti kao dio nagradne igre u kojoj ljubitelji Porschea mogu sudjelovati do 8. listopada.

Nažalost, nagradna igra bit će otvorena samo za kupce u SAD-u, Velikoj Britaniji i Njemačkoj. Porsche će ovog ljeta slaviti Xboxove na velikim događajima s temom automobila i igara širom svijeta.

Porsche

“Povodom obilježavanja naše 75. godišnjice, Porsche je oduševljen što se udružuje s Xboxom u dizajniranju prilagođenih igraćih konzola ograničenog izdanja kako bi nastavili nadahnjivati igrače da sanjaju – i virtualno i u stvarnom svijetu,” rekla je Ayesha Coker, potpredsjednica marketinga Porschea.