Kad god dirate i petljate s tako kultnim autom kao što je BMW-ova ‘kockica’, još k tome s M3 značkom, to je “risky business”. Ništa neće više razljutiti puriste, no čini se da Manharta nije briga. Njegov novi projekt već skuplja pohvale sa svih strana svijeta, a radi se o MH3 3.5 Turbu, prije poznatom kao BMW-u M3 E30.
Tako je, voljeni motor s četiri cilindra koji se vrti do nebeskog broja okretaja zamijenjen je rednim “šestakom”, ali ne novim. Jasno, klasik kao što je “kocka” zaslužuje klasičan motor, a ovdje je riječ o pojačanom 3,5-litrenom šestaku iz Alpine B7 S Turbo. I treba napomenuti kako ovdje nije riječ o jednostavnom “swapu”.
Modifikacije turba i intercoolera popraćene su Manhartovim ispušnim sustavom, a rezultat je više od 405 KS i 650 Nm okretnog momenta, koji se na zadnje kotače prenose putem ručnog mjenjača s pet brzina. Recept za dobru zabavu.
Što se tiče felgi, znatno su veće od onih koji su se u bavarskoj tvornici stavljale na E30 M3. Manhart je u paket dodao naplatke sa šest krakova u mat crnoj boji, 19 cola sprijeda i straga. Iza njih se skrivaju Brembove četveroklipne čeljusti i 13-inčni diskovi. U znaku standardnih performansi E30 M3, stražnje kočnice su netaknute osim unakrsno izbušenih diskova, a sve to sjedi na H&R setu gewindi.
Što se tiče izgleda, Manhart se odlučio za relativno suptilan pristup. Jedine značajne promjene su prednji spliter i dotjerani stražnji spojler, a izgled u biti oponaša M3 Evo-a. Prilično zlokobna mat zelena obloga prekriva karoseriju, sa zatamnjenim štopkama i crvenim detaljima. Isto vrijedi za interijer, koji je u potpunosti presvučen crvenom kožom. Upravljačka ploča i središnja konzola su crne, ručica mjenjača je drvena, a zaslon s digitalnim podacima prenosi vitalne informacije vozaču.
O cijeni se nije pričalo, ali s obzirom da su cijene za E30 M3 u rasponu od šest znamenki, nekoga tko ga ima neće biti ni briga.