NOVOSTI

Ovo ‘čudo’ možda vuče na skupocjeni Rolls-Royce, ali pod kožom je zapravo riječ o MX-5 Miati

Na prvi pogled, a možda i na drugi, lako je pretpostaviti da ovo što vidite na fotografijama stiže iz Velike Britanije i datira iz neke druge ere. Međutim, stvarnost je malo drugačija. Sportski roadster kojeg gledate potječe iz Japana i nije ništa drugo nego voljena Mazda MX-5 Miata, iako veoma opsežno modificirana.

2024MY Mitsuoka Himiko

Mitsouka Hamiko zarađuje svoj “kruh” prodajom novih Miata s “retro” karoserijama, i to zapravo radi od 2008. godine, kada je predstavio prvi model PRHT s tvrdim krovom koji se može uvlačiti. Godine 2018. neobično dizajnirani model prešao je na ND generaciju i prebacio se na ručno upravljani mekani krov. Ove godine je predstavljen još jedan model.

Ograničen na samo 10 jedinica, 2024MY Mitsuoka Himiko ima pojednostavljenu ponudu s jednom razinom opreme. Još uvijek izgleda kao da su Jaguar i Rolls-Royce proveli divlju noć zajedno, ali sada je dostupan u sedam boja: French Mint Pearl Metallic, Solid Grey, Sunshine Orange, Chiffon Ivory Metallic, Jet Black Mica, uz nove Passion Red Metallic i Snowflake White Pearl Mica.

2024MY Mitsuoka Himiko

Što se tiče opreme, treća generacija tunera dobila je kožne presvlake, ambleme na prednjim krilima i oznaku rešetke nanesenu pomoću Cloisonnéa, drevne tehnike za ukrašavanje metalnih dijelova. Popis standardnih dodataka uključuje grijana sjedala, tempomat, prepoznavanje prometnih znakova, navigaciju i CD/DVD player ako ga još uvijek koristite u 2023. godini – nećemo osuđivati.

Ako niste primijetili, Miata s ozračjem klasičnog britanskog roadstera znatno je veća od Mazdinog standardnog sportaša. Himiko je dugačak 4580 milimetara, širok 1740 mm i visok 1235 mm, što ga čini 665 mm duljim i 10 mm širim. Visina je ostala nepromijenjena.

2024MY Mitsuoka Himiko

No pozabavimo se sada malo onim bitnim brojkama. Novi Mitsouka Hamiko dostupan je isključivo s manjim 1,5-litrenim benzincem spojenim na šestbrzinski automatik. Cijena mu je oko 6,8 milijuna japanskih jena, što je približno 44.000 eura. To je otprilike 20-ak tisuća eura više od osnovne 2,0-litrene Miate, a vrijedi li sav taj retro-britanski glamurozni štih – prosudite sami.