Kada je Gemera predstavljena u ožujku 2020. godine, Šveđani su najavili 2,0-litrenog trocilindraša (da, dobro ste pročitali), s dva turba i tri elektromotora sposobne za ukupnih 1700 KS. Ipak, proizvođač je skrivao tajnu, i pod time mislimo na twin-turbo 5,0-litreni V8 kao opciju za one koji, očekivano, traže još više od takvog auta.
Taj V8 povećava snagu na oko 2300 KS i 2750 Nm okretnog momenta. Ova opcija koštat će 400.000 dolara više u odnosu na trocilindrični hibridni pogon. V8 će prenositi snagu kroz Koenigseggov devetbrzinski Light Speed Transmission.
Druga opcija motora nije jedina promjena za Gemeru. Koenigsegg sada ugrađuje tradicionalna bočna ogledala umjesto kamere na originalnom izložbenom automobilu. Do promjene dolazi jer kamere još nisu legalne na nekim tržištima, primjerice u SAD-u.
V8 nije jedina opcija, bit će tu i “Ghost” paket koji će začiniti karoseriju s proširenim prednjim spliterom, stražnjim spojlerom i još nekim aerodinamičkim podešavanjima. Osim toga, V8 neće ostaviti nikakvog mjesta za tovarenje na nosu.
Nestrpljivi kupci ipak će morati pričekati. Prve isporuke Gemere neće započeti prije 2025. godine, a Koenigsegg ukupno u planu ima proizvesti 300 komada. Prošle godine vidjeli smo prvi prototip superauta. U tom trenutku, trocilindraš je bio sposoban vrtjeti se samo do oko 4.500 okretaja u minuti. U konačnom obliku trebao bi postići 8.500 okretaja u minuti.
Treba se malo osvrnuti i na unutrašnjost, koja je prema standardima superautomobila iznenađujuće luksuzna. u su pogodnosti kao što su četiri grijana sjedala, osam držača za čaše (od kojih su neki grijani i hlađeni), prednji i stražnji infotainment zasloni, trozonska kontrola klime te prednji i stražnji bežični punjači za uređaje. Bit će to jedno fino osvježenje u industriji u kojoj dominiraju crossoveri i sve više električni automobili.