Kromirane rešetke postali su Rolls-Royceov svojevrstan zaštitni znak. Imaju je i drugi automobili, ali ono što želimo reći jest da ne možemo zamisliti Rolls-Royce bez nje. Gledajući unatrag, pomalo smo iznenađeni što ih nikada nisu stavili na slične luksuzne automobile tog doba, kao što je Porsche 911.
Zapravo, za Volkswagen Bubu ste ju mogli kupiti, a primjer možete vidjeti na fotografiji. I moramo priznati da s njome jedan auto za narod odmah postaje otmjeniji i veličanstveniji. U to doba bilo je nekoliko drugih auta s općenito sličnim rasporedom i oblikom karoserije staroj Bubi koji su je možda također mogli koristiti, a jedan od njih je Porsche 911.
Ima smisla; preko Porschea 356, 911 je bio vrlo napredna evolucija temeljnog dizajna Bube. 911 je nedostajao Bubin stražnji dio, pa bi neka vrsta poboljšanja prtljažnika zapravo mogla biti dobrodošla za vlasnike 911 koji su voljeli ići na putovanja s 3 putnika.
Osim toga, zašto bi Buba bila jedini dobitnik Rolls-Royceove otmjenosti? Na fotografijama možete vidjeti kako bi Rollsova rešetka od fiberglasa izgledala na Porscheu 911 Turbo iz 1976. godine. Mi nismo sigurni što mislimo. S jedne strane, Porsche je sam po sebi vrhunski automobil, i malo elegancije nikako ne škodi. S druge strane, ova kutijasta rešetka sigurno ubija aerodinamiku i možda nema previše smisla na tako sportskom stroju, ali sada ste i to vidjeli.
Mislimo da bi automobil koji bi trebao dobiti ovaj legendarni dodatak trebao biti onaj koji zadovoljava tri kriterija. 1. treba biti dovoljno popularan da postoji dovoljno veliko tržište. Drugo, treba imati snažnu kultnu sljedbenicu kojoj se može plasirati, i treće, treba imati prtljažnik sprijeda, logično. Ono što nama pada na pamet kad razmislimo o ovim kriterijima je Tesla Model 3. Kako bi ona izgledala s Rollsovom rešetkom? Možete i to vidjeti na fotografiji. Iako bi došlo do prilično značajnog povećanja volumena prtljažnika, posebno visine, mislimo da je to jedina prednost.