Porsche je obećao veliko iznenađenje za Rennsport Reunion ovog vikenda i upravo smo saznali da je riječ o limitiranoj verziji njihovog 911 GT3-a. Model ograničene serije temelji se na trkaćem automobilu 911 GT3 R i bit će dostupan kupcima, ali samo njih 77 s milijun eura viška u džepu.
Njemački proizvođač automobila novi model naziva nasljednikom modernog Porschea 935. Kao i on, razlikuje se od auta na kojem se temelji zahvaljujući temeljito redizajniranoj koži od karbonskih vlakana. Zapravo, samo su poklopac motora i krov uzeti s trkaćeg GT3 R-a. Svaki drugi element karoserije je jedinstven.
I vizualne promjene odmah su uočljive. Na prednjem dijelu GT3 R Rennsport ima redizajniranu masku s novim branikom s povećanim usisnicima zraka i općenito širi stav. Porscheovi dizajneri i inženjeri također su ga opremili novim prednjim lukovima kotača i izbacili standardne bočne retrovizore, zamijenivši ih digitalnim. No prava drama je straga.
Za početak, tu je ogromni spojler koji dizajnom malo podsjeća na Bromos Porsche 935/77. Trkaći model također dobiva LED svjetlosnu traku preko cijelog stražnjeg kraja s osvijetljenim Porscheovim logom. Koliko ovaj spojler stvara potisne sile ostaje nepoznato – možemo samo zamisliti.
Što se tiče snage, 4,2-litreni atmosferski šestak uzet je iz trkaćeg automobila, ali bez ikakvih ograničenja. Okreće se do 9400 o/min i izbacuje oko 620 KS. Modificirani motor može raditi na E25 gorivima i ima ojačane klipove i bregaste osovine. Snaga se prenosi preko sekvencijalnog mjenjača sa šest brzina na stražnje kotače. Porsche je prilagodio i prijenosne omjere kako bi povećao max speed za 20 km/h.
Ispod kože, 911 GT3 R Rennsport i dalje ima podesive KW trkaće gewinde i dvostruki ovjes. Za njega je posebno razvijen set trkaćih guma Michelin Pilot Sport M S9, dok set masivnih AP čeljusti također dolazi kao standardna oprema. Spremnikom goriva od 117 litara Porsche je uspio zadržati težinu na samo 1240 kilograma.
U planu je sedam dostupnih boja, uključujući Star Ruby i Signal Orange, no kupci će također moći sami prilagoditi svoj Rennsport. Kabina je uglavnom slična trkaćem automobilu, uz dodatak zaslona za stražnje kamere, ambijentalno osvijetljenje i zaštitni kavez.