NOVOSTI

NASCAR-ov Camaro se iskušao na Le Mansu, i ispostavilo se da je brži od Ferrarija i mnogih drugih super-jurilica

Posljednjih nekoliko tjedana pričalo se da će posebna jurilica “Garage 56”Camaro NASCAR Cup, sudjelovati na ovogodišnjoj utrci 24 sata Le Mansa. Tijekom prvog testa postojao je osjećao da bi zapravo mogao biti brz kao ostali natjecatelji, no nije. Ispostavilo se da je još brži. Ako niste upućeni, Garage 56 na 24 sata Le Mansa je posebna pozivnica za automobile koji se ne uklapaju u tradicionalnu klasu i stoga se inače ne bi mogli natjecati u utrci.

NASCAR-ova “serijala” stoga ne bi imala previše smisla, ali trenutna generacija NASCAR-ovog serijskog automobila zapravo je slična DTM trkaćem automobilu, što znači da može voziti na kvazi-uličnoj stazi kao što je Le Mans. Ovo je uglavnom zabavna sporedna pojava na utrci, a ove godine postojao je miks F1 prvaka Jenson Buttona, NASCAR legende Jimmie Johnsona i pobjednika Le Mansa Mikea Rockenfellera.

Le Mans ima dvije kategorije automobila: prototipove i GT automobile. Prototipi su namjenski izrađeni trkaći automobili koji nimalo ne nalikuju serijskom vozilu. GT-ovi su tradicionalniji auti i svi se temelje na pravim automobilima. Jedinstvenu kategoriju GT ove godine čine Porsche 911, Ferrari 488 GTE Evo, Chevy Corvette C8.R i Aston Martin Vantage AMR, te Camaro ZL1 NASCAR u Garaži 56.

Bilo je teško reći koliko će Camaro zapravo biti brz, a većina ljudi u početku je očekivala da će se biti u nekoj zlatnoj sredini u GT klasi. U prvom danu testiranja automobil je bio iznimno konkurentan, unutar nekoliko sekundi od ostalih najbržih GT jurilica.

GT klasa, 24 sata Le Mansa

Što se tiče kvalifikacija, Camaro kojeg je vozio Mike Rockenfeller odvozio je krug za 3:47.976, što je za oko četiri sekunde brže od najbržeg Ferrarija. Najbrži krug kojeg je neki GT auto napravio prošle godine tijekom utrke bio je Ferrari (3:49.109).