Skyline natpisna pločica poznata je po svojim rednim šestacima “RB26”, ali ovog Skylinea, koji se trenutno prodaje u Japanu, pokreće RD28 dizelski motor sa šest rednih cilindara. Naime, kako bi dobio najbolje od oba svijeta, David Anton iz Australije ukombinirao je dva motora za svoj jedinstveni projekt s dizelskim blokom.
Konačni oblik je blok RD28 s glavom RB26 konfiguriran sa sustavom suhog uljnog korita. David kaže da njegov auto proizvodi 1500 KS na dynu. U videu u nastavku, poznati fotograf automobila iz Los Angelesa Larry Chen dobio je priliku sjesti na suvozačevo mjesto ovog ludog GT-R-a.
Chen kaže da je auto ubrzao tako brzo da se osjećao kao da “pada prema gore”. Turbo 400 drag racing prijenos s tri brzine šalje snagu na sva četiri kotača. Govoreći o njima, Skyline sjedi na 15-colnim TE37 felgama u full “slicksima” sa standardnim R32 kočnicama.
Na pisti, David kaže da je njegov R32 okrenuo 297 km/h. Trku od četvrt milje (402 m) završio je za 8,5 sekundi pri brzini od 257 km/h, što je njegov osobni rekord. Kaže da je vrijeme od 8,2 ili 8,3 sekunde također moguće.
Da se podsjetimo, domaća Rimčeva Nevera, reklamirana kao jedna od najbržih serijskih jurilica na svijetu, također može optrčati četvrt milje za manje od devet sekundi. Zbog toga vjerujemo Chenu kada je rekao da je Antonov R32 auto s najbržim ubrzanjem u kojeg je ikada sjeo.